Ultima oră
Fotbalistul pierdut de CFR face senzaţie la rivală şi bate la porţile echipei naţionale: ”E de acest nivel!” | VIDEO EXCLUSIV

Fotbalistul pierdut de CFR face senzaţie la rivală şi bate la porţile echipei naţionale: ”E de acest nivel!” | VIDEO EXCLUSIV
VIDEO | ”Au fost false”. Adrian Mihalcea a dezvăluit o situaţie incredibilă petrecută la meciul cu Rapid VIDEO | ”Au fost false”. Adrian Mihalcea a dezvăluit o situaţie incredibilă petrecută la meciul cu Rapid
VIDEO | ”Creştem ca ghioceii”. Un nou discurs savuros marca Marius Şumudică VIDEO | ”Creştem ca ghioceii”. Un nou discurs savuros marca Marius Şumudică
VIDEO | Rareş Pop, one man show pentru Rapid. ”Acesta este rodul muncii mele” VIDEO | Rareş Pop, one man show pentru Rapid. ”Acesta este rodul muncii mele”
Atalanta - Como a fost amânat din cauza ploii. Când se va juca Atalanta - Como a fost amânat din cauza ploii. Când se va juca
VIDEO | Marius Şumudică, spectaculs la finalul partidei cu Unirea Slobozia VIDEO | Marius Şumudică, spectaculs la finalul partidei cu Unirea Slobozia

Dacia a prezentat Sandrider, maşina care va participa la Raliul Dakar! Un nume greu din lumea automobilismului va pilota vehiculul

Auto-Moto Publicat de Tudor Moisa pe 30 ian 2024
mail-share icon Email

//i0.1616.ro/media/581/3142/38216/21476761/1/dacia.jpg

Constructorul Dacia a dezvăluit, marţi, maşina pe care pilotul francez Sébastien Loeb o va conduce în următoarele trei ediţii ale Raliului Dakar. Subsidiara grupului Renault a colaborat cu Prodrive pentru a dezvolta un prototip, Sandriders, bazat pe modelul Hunter. Prima cursă va avea loc în Maroc, în octombrie 2024, relatează lequipe.fr.

După Peugeot şi Prodrive-BRX (Bahrain Raid Xtreme), Sébastien Loeb îşi va continua parcursul la Dakar cu constructorul român Dacia, care a prezentat marţi, la Aubervilliers, în apropiere de Paris, prototipul pe care i-l va încredinţa alsacianului, precum şi lui Nasser al-Attiyah din Qatar şi Cristinei Gutierrez din Spania.

Filiala Grupului Renault a dezvoltat maşina Sandriders în colaborare cu Prodrive, bazându-se pe experienţa acumulată cu Hunter în ultimii patru ani. "Este un proiect profesionist, cu o investiţie reală din partea mărcii Dacia", a comentat Loeb. "În opinia mea, utilizarea experienţei Hunter într-un proiect complet nou a fost cea mai bună alegere posibilă pentru a-mi mări şansele de a câştiga Dakar", a precizat el.

Directorul tehnic Philip Dunabin a subliniat că acesta este un concept nou. "Nu este doar un Hunter modernizat. Toate sistemele sunt fie complet noi, fie complet actualizate. Avem un şasiu tubular care este mai uşor şi mai lat, cu mai mult spaţiu în cockpit şi o mai bună distribuţie a greutăţii. Motorul este nou, un V6, bi-turbo, 3 litri. Am lucrat la fiabilitatea transmisiei, iar cutia de viteze a fost revizuită. Am lucrat, de asemenea, la aerodinamică şi la vizibilitatea pentru şoferi", a adăugat Dunabin

Pentru Sébastien Loeb, prioritatea este acum să lucreze "la dezvoltarea maşinii, astfel încât să fim pregătiţi pentru Raliul Marocului de la sfârşitul sezonului (octombrie). Şi, mai ales, să fim pregătiţi pentru Dakar de anul viitor. Nu am alte proiecte în paralel, mă concentrez pe această dezvoltare. Mai sunt multe teste de făcut, asta este prioritatea mea".

După primele rulări în Anglia, în aprilie, echipa se va îndrepta spre Maroc pentru un program de testare important începând cu luna iunie.

mail-share icon Email
viewscnt

Auto-Moto

Ultimele articole Toate articolele