Ultima oră
Horaţiu Moldovan, la un pas de revenirea în Italia! Negocieri avansate cu o formaţie din Serie B Horaţiu Moldovan, la un pas de revenirea în Italia! Negocieri avansate cu o formaţie din Serie B
Surpriză iernii! Starul lui Real Madrid a plecat şi a fost prezentat la altă echipă de top
Surpriză iernii! Starul lui Real Madrid a plecat şi a fost prezentat la altă echipă de top
Incredibil! Focuri de armă trase la antrenamentul unei echipe italiene de ciclism Incredibil! Focuri de armă trase la antrenamentul unei echipe italiene de ciclism
Viitorul lui Radu Drăguşin la Tottenham, pus sub semnul întrebării! Florin Manea; „O să luăm în calcul plecarea. Oferte ar fi, interes există” Viitorul lui Radu Drăguşin la Tottenham, pus sub semnul întrebării! Florin Manea; „O să luăm în calcul plecarea. Oferte ar fi, interes există”
E gata! Dorit de fosta echipă a lui Mutu, soarta lui Radu Drăguşin fost decisă

E gata! Dorit de fosta echipă a lui Mutu, soarta lui Radu Drăguşin fost decisă
Victor Angelescu i-a răspuns lui Costel Gâlcă şi a anunţat revoluţia la Rapid: „Dacă stăm doar într-un prim 11 nu avem cum să câştigăm titlul. La unii jucători vom renunţa” Victor Angelescu i-a răspuns lui Costel Gâlcă şi a anunţat revoluţia la Rapid: „Dacă stăm doar într-un prim 11 nu avem cum să câştigăm titlul. La unii jucători vom renunţa”

EXCLUSIV | Motivul pentru care Omondi nu a fost eliminat

UTA Arad Publicat de Tudor Moisa pe 2 nov 2024
mail-share icon Email

Dinamo a câştigat duelul cu UTA Arad, scor 1-0, din etapa cu numărul 15 a Superligii.

 

 

//i0.1616.ro/media/581/3142/38243/21823425/1/dinamo-bucuresti-uta-arad-superliga-superbet-2-11-2024-2.jpg

În minutul 78 a avut loc un moment controversat. Omondi a primit al doilea cartonaş galben, dar a rămas în teren, iar motivul este de-a dreptul uluitor.

Cu trei minute înainte, Omondi a comis un fault, iar centralul Găman i-a acordat cartonaşul galben, lucru care a apărut şi pe grafica transmisiunii. Totuşi, se pare că George Găman a încurcat jucătorii. Conform informaţiilor obţinute de Prima Sport, Mabea a fost cel sancţionat în minutul 75, chiar dacă nu el a comis faultul, arbitrul considerând că Omondi a încasat primul cartonaş galben la intrarea de peste trei minute.  Astfel, se nasc două scenarii.

Prima variantă este că George Găman i-a acordat lui Omondi cartonaşul galben, dar în raport l-a trecut pe Mabea. A doua variantă este că arbitrul a crezut că Mabea a comis faultul, fapt pentru care l-a sancţionat. Oricum, din informaţiile pe care le avem, în raport a fost trecut Mabea drept jucătorul care a primit galben la faza din minutul 75.

mail-share icon Email
viewscnt

UTA Arad

Ultimele articole Toate articolele