Ultima oră
Virgil Ghiţă a marcat Virgil Ghiţă a marcat
Mai speră Farul la play-off? "Atmosfera din vestiar este bună" Mai speră Farul la play-off? "Atmosfera din vestiar este bună"
Nicolae Dică, OUT de la FC Argeş după doar 7 etape Nicolae Dică, OUT de la FC Argeş după doar 7 etape
CSM Bucureşti, calificare la scor în turul II al European Cup CSM Bucureşti, calificare la scor în turul II al European Cup
Gigi Becali, ironizat de un fost patron din România: "Şi antrenorul principal mai oboseşte" Gigi Becali, ironizat de un fost patron din România: "Şi antrenorul principal mai oboseşte"
VIDEO | West Ham - Chelsea 0-3. Victorie fără emoţii pentru echipa pregătită de Enzo Maresca VIDEO | West Ham - Chelsea 0-3. Victorie fără emoţii pentru echipa pregătită de Enzo Maresca

Jucători de la patru mari echipe europene nu le vor mai putea oferi suporterilor tricourile la sfârşitul meciurilor

Fotbal Internațional Publicat de Ovidiu Neacşu pe 25 aug 2022
mail-share icon Email

//i0.1616.ro/media/581/3142/38127/20832695/1/sl-benfica.jpg

Cluburile Atletico Madrid, AC Milan, FC Sevilla şi Benfica au anunţat un parteneriat cu o aplicaţie, “Memento Market”, pe care suporterii vor putea participa la licitaţii pentru tricourile purtate de jucătorii lor preferaţi la meciuri, relatează L’Equipe.

În timpul unui meci, suporterii vor putea face pe aplicaţie oferte pentru tricourile dorite, de la startul jocului până la fluierul final, în speranţa de a obţine după meci obiectul dorit.

AC Milan a anunţat că prima licitaţie live va avea loc chiar în timpul meciului de sâmbătă, cu Bologna.

Un dezavantaj al noului parteneriat constă însă în faptul că jucătorii nu vor mai putea să îşi arunce tricourile către suporterii din tribune la finalul meciurilor.

 

mail-share icon Email
viewscnt