Într-un videoclip în care face referire la câteva dintre cele mai cunoscute declaraţii ale sale, antrenorul portughez Jose Mourinho a anunţat luni lansarea mărcii sale de vin, denumit „The Special One”.
Citește și
Jose Mourinho, tehnicianul echipei Fenerbahce Istanbul, a decis să lanseze propria sa marcă de vin, care a fost denumită după porecla sub care este cunoscut lusitanul, „The Special One”. Pentru promovare, Mourinho a ales să difuzeze un clip video în care reia cele mai „tari” declaraţii făcute de-a lungul anilor. Antrenorul este filmat singur, din spate, aşezat pe un fotoliu în faţa unui fundal negru.
El îşi prezintă prima sticlă într-un pahar pe care este încrustat numele „The Special One”. „Finale. Le-am câştigat!”, spune el. „Campionate. Le-am cucerit. Niciodată nu am fost unul dintre cei „îmbuteliaţi”. O referire evidentă la sticlă, dar mai ales la verbul care, în engleză, poate însemna a lăsa să scape o victorie care părea asigurată. „Eu fac sticla”, spune el ironic. „Prefer să nu vorbesc. Realizările mele, succesele mele, munca mea vorbesc ele însele”, spune Mourinho, făcând o referire la o ieşire de după un meci, când era antrenor la Manchester United şi declarase că preferă „să nu vorbească” despre arbitraj, continuând: „dacă vorbesc, am probleme”.
Clipul se încheie cu Mourinho prezentând sticla de vin: „Acesta este The Special One. Acum o puteţi avea”, mai spune el.
Jose Mourinho a câştigat de-a lungul carierei două Ligi ale Campionilor, o Cupă UEFA, o Liga Europa, o Conference League şi opt titluri de campion în patru ţări (Portugalia, Anglia, Italia şi Spania).